A Diary Of My life 2

Chatter's Area

// - -

// 19 comments

//

entry bukan-bukan



hari ni aku masak daging masak kunyit berkicap..haha..pelik tak bunyi dia? serius aku cakap sedap woo..nama dia je macam tak berapa senonoh..tapi serius sedap..

hari ni jugak aku dah mula buat tuisyen. Alhamdulillah student-student aku pon ok. mula-mula tu macam kekok je masing-masing. lama-lama ok je. ..yang penting kene tengok student kita macamana la kan..

yang penting aku enjoy dengan ape yang aku buat! hopefully the outcome is good

P/S: kalau msk kobis msk kunyit berkicap ok tak? haha


19 Responses so far.

  1. cendawan msk kunyit best..cube la hehe (mood: tngh pandai msk cendawan)

  2. cendawan goreng tepung laa sedap.huu~ cndawan msk kunyit tu mcmana?

  3. u tumbuk2 bwg putih,merah..ikan bilis, cili, kunyit..tumiskn, masukkan cendawan..masak lama2 sikit..tada!! jd la cendawan masak kunyit..haha..cube la ek :D

  4. bunyik mcm sdp..insyallah akan try nnt..huhu

  5. haha dh masak msk blog ek huhu

  6. hehe..ala..mesti tak sesedap org tu buat..~

  7. u cook better then me hahah

  8. how u know? mcm pernah rs je..hahaa

  9. tngk mcm u bnyk pengalaman je haha

  10. tp xsemestinya sedap, ok..huhu

  11. selama ni masak x sedap ke hehe gurau je..

    petua org muda2: guna maggi cukup rasa :D

  12. haha..eh2..sedaplaa...pakai maggi cukup rs? huu~ xbiasalah guna..sedap ke? huhu

  13. i pun x prnh gune jg,kt tv ckp best hehe..biasa guna cube ayam maggi klu mcm x cukup masin haha

  14. pakai sodium chloride je..hehe

  15. amboi scientific nyer org 2 haha

  16. ala...name lain garamlah..heee...saje je..huhu

  17. i know la garam hehe..bahasa arab ape entah huhu

  18. ملح? kan? ke bukan..hehehe..lupa jgk

  19. yup2..tngk kt google translate ke or p'getahuan am sendiri hehe